Oto kilka cennych wskazówek, na co powinniście zwracać uwagę przy wyborze najlepszego dla Was bikefittingu.
Szczególnie teraz, kiedy bikefitting ma jedną nazwę, a niestety kryje się za nią zupełnie różna jakość.
Prezentujemy wam 10 koronnych zasad bikefittingu, które szlifujemy od 2010 roku w VeloLAB. Zapoznajcie się z fragmentem naszych produkcji wideo, aby zrozumieć, czego powinniście oczekiwać od usługi najwyższej jakości i zobaczyć co my robimy, aby was pozytywnie zaskoczyć wiedzą, doświadczeniem i skutecznością rozwiązywania wszelkich problemów. Temat #4
Dla większości z Was, mówienie o swoich odczuciach, jest trudne.
Powinniście oczekiwać, że w trakcie bikefittingu będziecie skutecznie prowadzeni w rozmowie. Wasz bikefitter nie ma zadawać wam trudnych, ogólnych pytań: „czy czujesz się lepiej?”, „czy tak jest dobrze?” to ewidentny brak kompetencji i pozostawianie klienta w niekomfortowej sytuacji.
Aspektem charakteryzującym najlepszy bikefitting jest umiejętna komunikacja (czyli rozmowa z wami), w trakcie wykonywania testów porównawczych. Jeśli wasz bikefitter podniesie wam siodełko i zapyta – czy tak jest dobrze? albo obniży i zapyta – czy nie za nisko? To moim zdaniem jest to dobry powód, aby wyjść z tego fittingu. Uważajcie na te pytania, bo to ewidentny błąd w procesie. Jeśli bikefitter tak nieprecyzyjnie komponuje swoje pytania, to pomija jeden z najważniejszych sposobów zdobywania informacji o was i o waszych potrzebach. W VeloLAB wiemy jak rozmawiać, aby przeprowadzić prawidłowy proces „odkrywania wspólnie z Wami” najlepszej pozycji”.